Najnowsze Wpisy

Jescze dwa dni do ferii! Komentarze (3)
28. stycznia 2004 15:39:00
linkologia.pl spis.pl
No nie wytrzymam, jeszcze dwa dni. Niby to 48 godzin, ale jakieś długie te godziny. Ferie juz by sie mogły zacząć, wreszcie będzie jakaś przerwa od szkoły! Jednak gorszą strona ferii jest dwó-tygodniowa przerwa od Magdy (kocham Cię Kotku!!!), jak ja to wytrzymam :(.
A ogólnie dzień jest fajny, środa, środek tygodnia, ostatni angielski przed feriami. Chodzi mi o angielski w szkole, chociarz i ostatni prywatny (zaraz musze na niego iść ;/). Wszycy normalni nauczyciele juz nic nie robia, żadnych kartkówek, sprawdzianów, nic. Oczywiście nasza kochana pani od angielskiego musiała wczoraj zrobić tą kartkówkę. ja jednak tak xle nie wypadłem, dostałem 4.
Oczywiście moja niewyparzaona buzia też musiała miec swoje pięc minut, bo jaki to byłby dzien bez uwagi w zeszycie uwag. najwięcej mam ich z angielskiego (mówiłem, jak bardzo kocham naszą panią?), więc dzisiaj się tez nie obyło bez uwagi od pani K. (nie rzucam nazwiskami, juz to mówiłem ;). Ona mnie prosiła o przeczytanie pracy na lekcji, ale zawołała mnie po nazwisku. Więc jej powiedziałem, ze mam imię, to ona bęc! - 5 punktów ujemnych, to było piękne. Nie załamuje się, nadrobie konkursami z informatyki.
Ojeju! Znowu się rozpisałem, cos nieźle mi sie pisze te notki ;) Jak dobrze pójdzie to niedługo przeniose bloga na blog.pl. Dodam jeszce, ze dodałem statystyki bloga w Gemius'ie i zrobiłem swój button, możecie go umieszczać na swoich blogach. Pozdrawiam i cześć!
fclp : :

Szablonik Komentarze (5)
27. stycznia 2004 15:17:00
linkologia.pl spis.pl
Wczoraj zrobiłem bardzo fajny szablonik, ale cos mi sie porąbało z blogiem i wszystko wróciło do ustawień domyslnych. Ja niestety nie miałem tego zapisanego na twardym, wkurwiłem sie i rzuciłem to. Dzisiaj mam więcej ochoty do pracy, więc biore się za to jeszcze raz. Tak mnie wzięła praca, że nie mam czasu pisac za długiej notki, będzie taka ogólnikowa.
Dzisiaj moja mama poszła do szpitala, więc obiadu nie ma ;], w szkole było całkiem fajnie, bo nie było ostatniej biologi, tylko chemia. Nie lubie tej nauczycielki od biologii, postawiła mi 3 na półrocze. A na innych lekcjach to luz, bo wczoraj była rada, więc ocen albo nie ma, albo sa na nastepne półrocze. tylko ta uparta bab od angielskiego zrobiła nam kartkówkę. Ja naszczęście uczę się angielskiego prywatnie już ponad 5 lat, więc nie było z tym największych problemów. W sumie jej sie nie dziwie, że była taka wkużona. Wczoraj jak wychodziliśmy z lekcji, ktos opluł jej nazwisko na drzwiach. Klasa wiedział kto to i chcicała dzisiaj zabic tego ...(Nie będe rzucał nazwiskami). Czyli dzień jak co dzień, w mojej szkole.
UPS! Ale się rozpisałem, wracam juz do kosmetycznych poprawek szablonika, PA!
fclp : :

Cześć! Komentarze (3)
26. stycznia 2004 14:56:00
linkologia.pl spis.pl
Cześć!
Mam na imie Artur, wołaja na mnie Arturo. Mam 15 lat i jestem fanem Blink 182, co widać po moim szablonie. Urodziłem sie 12 stycznie i jestem spod znaku koziorożca. Interesuje się tworzeniem stron WWW (moja strona WebPomoc) i oczywiście moją dziewczyną Madzią. Mam nadziej, że znajde czas aby tu codziennie napisać notkę, chociarz krótką. Nie mam wprawy w pisaniu bloga, ale myslę że będzie lepiej.
fclp : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

romantyk | tygryska | warsztatydlapar | elektrycznietak | fotografiaslubnakielce | Mailing